9 Temmuz 2010 Cuma

Camille !

Şimdi, gördüğünüz üzere bahsedeceğim şey bu sıradışı denilebilecek güzel film. 
Öyle çok ahım şahım bir film değildi açıkçası çok fazla etkilenmedim. Ama yine de burada paylaşmaya değecek derecede ilgi çekici ve izlenilesi bir film olduğu kanısındayım. 
Filmden bahsederken, hikaye hakkında kısa kısa bilgiler vermek ya da neresinin beni daha çok etkilediğini söylemek isterdim gerçekten ama bu tavsiye üzerine filmi izlerseniz, sizi asıl şaşırtacak olan şeyden bahsetmeyeyim diye filmin içeriğiyle ilgili bilgi vermemeyi yeğliyorum.
Ama şu kadarını söylemeliyim ki, P.S. I Love You'yu izleyenler bilirler, P.S. I Love You'da ölen Gerry, hayattaki eşi Holly'i yazmış olduğu mektuplarla yönlendiriyordu ve Holly'nin hayata dönmesini sağlıyordu. Bu Camille adlı filmde de yine, ölümle hayat arasındaki çizgide kalmışlık söz konusu. Bu ifade ise tabii ki de akıllarımıza Cennetimden Bakarken'i getiriyor ama ben henüz izlemedim onu. 
Kısa kesmek gerekirse, bu film gerçekten film arşivimde bulunmasından hoşlanacağım ve arkadaşlarım bize geldiklerinde onlara sunabileceğim filmlerden biri olarak duracak.
İzleme fırsatı bulursanız izledikten sonra kritiğini yapalım, yorumlarımızı paylaşalım.
Şimdilik susayım ben.
Öptüm bay.

2 yorum:

  1. hey şu çocuk spider man de ki değil mi

    YanıtlaSil
  2. Evet, Spider Man'deki Harry Osbourn, Camille'deki Silas Parker rolünü üstlenen James Franco.

    YanıtlaSil